Search
  • biankamegyeri31

ESN trip

Ebben a posztban egy egynapos túráról szeretnék beszámolni, melyet az Aber-i Erasmus Student Network szervezett. Sajnos már nem most volt, úgyhogy az emlékeim kicsit megfakultak mostanra, ezért lehet nem lesz a legrészletesebb beszámoló, de mindenképp meg akartam osztani, mert van pár szép képem róla és utazásokról írni mindig érdekes.

Szóval összesen 4 helyet látogattunk meg: Tenby, St. Davies, Blue Lagoon és Cardigan , pontosan ebben a sorrendben. Hogy legyen időnk napközben, az indulást a szervezőnk jó korán reggelre időzítette, 6 óra körülre, ha jól emlékszem. Tenbybe kb. 2-2,5 óra alatt értünk oda, majd mindenki kapot pár óra szabadidőt, hogy oda menjen ahova akar kis csopikra szétválva, mint valami

osztálykiránduláson. Igazából végig a partnál sétáltunk, ami elég jó program, tekintve, hogy Tenbynek iszonyat szép partja van (no offense Aberre nézve, csak Aberben homokos partot nehéz lenne találni, míg Tenbyben az van, így sokkal nyaralásosabb hangulata van).

Maga a hely - és az összes igazából, amit látogattunk- nagyon pici város, kisebb,

mint Aber és mind mellesleg Walesben helyezkedik el, szóval ez egy walesi kirándulás volt kivételesen.

A várba is be akartunk menni, de zárva volt, valószínűleg mert ez egy vasárnapra esett, úgyhogy maradt a parton sétálgatás.

Később ST. Daviesbe mentünk, ami talán mind közül a legkisebb település, az egyetlen látványossága a katedrális, ami nagyon szép viszont.

Nem is töltöttünk ott sok időt, csak azt megnézegettük és mentünk is

tovább Blue Lagoon-ba, ami az egyik legszebb hely, amit Wales-ben láttam ( ami nagy szó, mert Walesben annyi szép hely van!). Leírás helyett inkább csak megmutatom a képeket:

A barikkal teli domb tetején piknikeztünk az egész csoporttal:) Ilyen dombokat nem nehéz találni, fun fact, hogy Wales-ben több bárány van, mint ember.

A Blue Lagoon-os pihi után pedig megálltunk hazafelé Cardigan-ban is, ami kicsit semmilyen volt, mert vasárnap este nyilván semmi nem volt nyitva, egy ember nem volt az

utcán, úgyhogy azon a ponton már mindenki fáradt volt és haza akart már érni. Viszont ez senkit ne tántorítson el Cardigan-tól, mert elvileg más időszakban jó hely.

Szóval ennyiből állt a kis túránk, valamikor 22-22.30-ra értünk haza, úgyhogy tényleg egész napos túra volt, iszonyat kifáradtunk, de megérte:)

9 views0 comments

Recent Posts

See All

Egyetem, kurzusok

Az elején 2 impressive fact, hogy a padovai egyetem ebben az évben lett 800 éves, a másik pedig, hogy a világon először itt diplomázott le nő. Ez a poszt inkább azoknak lesz érdekes, akik pszichológiá