top of page
Search
  • biankamegyeri31

New Quay

New Quay egy Aberystwyth-től busszal körülbelül egy órányira elhelyezkedő walesi kisváros, ahova pár hete látogattunk el. Elég spontán volt az egész, igazából előtte nap szerveztük le a kirándulást, de minden gördülékenyen zajlott le.


Magában a városban őszintén nincs sok minden, csak azért nem látogatnék el oda, de cserébe tengerparton helyezkedik el és nagyon szép időt fogtunk ki, ami adott egy kis életet a helynek, mert az ott élők mind kint voltak a parton, kutyát sétáltattak, sokan fürödtek is (az ittenieknek strandolós-fürdős időnek számító idő otthon még nem számítana annak, de gondolom itt nagyon melegebb nem lesz nyáron sem, ezért be kell érniük ezzel, meg valószínűleg hozzá is vannak szokva így a hidegebb időhöz/vízhez), ami nagyon dobott a hangulaton, vitt egy kis életet a helybe és olyan volt kicsit mintha valami nyaraláson lennék (ami lássuk be annyira messze nem áll az igazságtól).


Szóval maga a tengerpart jó volt, de nem azért mentünk oda, hanem amire egészen a megérkezésem óta, sőt még azelőtt vártam és amit kezdetektől mindenki ígérgetett nekem, hogy be fog következni, csak várjak: hogy láthassak végre delfineket!

Mindenki mondta, hogy ha jó idő van kijönnek Aberben is és rendszeresen lehet látni őket a parton (tipp: ha valaki azért olvassa, mert esetleg tervez oda menni és szeretne delfint látni South beachre menjen, ne Northra), de eddig a pontig még egyet sem sikerült és Aberrel ellentétben, ahol ez a lehetőség nem adott, New Quayben rendszeresen szerveznek csónakos utakat (kb 20 fontért), amikkel lehet delfineket látni.

A miénk 1,5 órás volt, ha jól emlékszem, de nagyon gyorsan eltelt és annak ellenére, hogy elég messze voltak és sajna nem voltak ugrálós kedvükben, láttuk őket, még ha csak főleg az uszonyukat is.

Ezután nem maradtunk sokáig, mert volt valami későbbi program is Aberben, de

azt hiszem az egész út nagyon megérte.

Az ironikus az egészben, hogy végig panaszkodtam előtte, hogy egyet nem láttam Aberben, majd miután elmentem értük New Quay-be másnap mikor itthon kimentem a partra nyilván egyből már itt is láttam, de igazából nem fogok panaszkodni azt hiszem, hogy akkor most túl sok delfint láttam. És maga a hajóút miatt megérte amúgy is, mert még delfinek nélkül is nagyon szuper lett volna.


delfines videók lejjebb:)









7 views0 comments

Recent Posts

See All

Egyetem, kurzusok

Az elején 2 impressive fact, hogy a padovai egyetem ebben az évben lett 800 éves, a másik pedig, hogy a világon először itt diplomázott le nő. Ez a poszt inkább azoknak lesz érdekes, akik pszichológiá

Post: Blog2_Post
bottom of page